In de huidige automotive retailomgeving is het aantal niet-productieve uren verbijsterend hoog. Salesmedewerkers en binnendienstteams besteden veel tijd aan het verzamelen, verwerken en opnieuw invoeren van documenten. Dit leidt tot inefficiëntie, vertragingen en onnodige kosten.
De kern van het probleem?
Voordat automatisering mogelijk is, moeten verkoopdossiers digitaal uniform worden beheerd. DocBase centraliseert alle documenten in één compleet digitaal dossier, waardoor informatie direct beschikbaar is voor het hele team. Dit betekent:
Met alle documenten op één plek, gebruikt DocBase slimme business rules en automatische notificaties om processen te stroomlijnen:
Het verkoopproces wordt getransformeerd van handmatig en tijdrovend naar gestroomlijnd en geautomatiseerd.
Henry Ford, oprichter Ford
Door authenticatie en automatisch verwijderen voldoet je aan de Privacywet.
Alle informatie vind je gestructureerd terug.
DocBase toont de relevante data per vestiging of per onderwerp.
Je bent minder tijd kwijt aan administratieve zaken.
Mark van der Veeken, Teamleider sales support bij Smeets Autogroep
“In 2018 hebben we DocBase geïntegreerd met onze eigen systemen. Met 12 vestigingen door het hele land worden er zo’n 15.000 verkoopdossiers per jaar verwerkt. De data wordt naar ons Datawarehouse gestuurd, dat het dossier klaarzet voor DocBase en direct bijwerkt. Dit is tweerichtingsverkeer. Ons Datawarehouse haalt uit DocBase ook onder andere verkoopdossiers, inruil, lease, garantievoorwaarden, schadehistorie en klantinformatie om werkprocessen te creëren.”
Raoul Zeevenhooven, Manager bij Dusseldorp Automotive